Listor, listor, listor

Det är så mycket jag vill ha nu inför hösten och måste ta tag i att göra så att listorna börjar hopa upp sig i vartenda block jag har, plus i kalendern, och en lapp på kylskåpet. Tänkte försöka få ihop en gemensam lista på det jag vill ha som jag främst tänkt kolla på när jag är i Stockholm, börjar längta ordentligt nu :)

♥ Grå jeans
♥ Svarta stövlar (med högre skaft)
♥ Underkläder
♥ Lång stickad kofta
♥ Stora ringar
♥ Festliga toppar

Hur jag ska ha råd med allting och fortfarande ha pengar kvar till Rom-resan är en detalj som jag väljer att bortse från:)

Kommentarer
Postat av: Karin

Rom å Rom:)

2007-09-24 @ 10:34:53
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0