Godbitar från Sephora

Jag ska ju som sagt till Rom i höst och där finns ju den underbara affären Sephora. Var i en Sephorabutik första gången i Barcelona och minns det som ett hav av smink-, hår- och hudprodukter. Har även varit i en av butikerna i Paris och nu alltså till Rom. Har plockat ut lite produkter som jag vill spana in mera när jag kommer dit.
image28
Krämen från Philosophy upptäckte jag via donnasandras sida, läppstiften från Cargo finns i massa färger och förpackningarna är gjorda av majs (miljötänkande, sånt gillar jag!) (använder typ aldrig läppstift, men vill ha). Produkterna från Sephora brukar väl vara av lite olika kvalité, men hyfsat bra för vad de kostar. Nanette Lepores parfymflaska var ju bara så söt och doftar av bl.a Lemon Slice, Mandarin, Snow Apple och Lily of the Valley- låter spännande!
Några fler tips på vad man ska spana in!?

Kommentarer
Postat av: iz - izzabelle.blogg.se

såkul med ROM!

2007-08-08 @ 14:49:39
URL: http://izzabelle.blogg.se
Postat av: sanna

niiice

2007-08-08 @ 15:03:56
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0