21097 meter

image643

Hela eftermiddagen har jag hejjat fram tappra löpare som sprungit Göteborgsvarvet! Är så grymt imponerad av alla som tog sig runt. Blir riktigt sugen på att klara av en sådan fysisk utmaning själv, men eftersom jag känner mig själv någorlunda väl så känns midnattsloppet (en mil) som en bättre start än en halv mara. De loppet går av stapeln den 23 augusti och då ska jag också vara duktig. Men nu ska jag fira att A tog sig runt med en stor pizza och massa godis!
(för man bränner väl en massa av att hejja också!?)

Kommentarer
Postat av: LinnRuby&Millan

Haha, det e bra! :)

2008-05-17 @ 19:41:08
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: Elin

Hey sis! ser ut som om ni hade det underbart i London..lite smått avis är man ju. Haha bra att fira med pizza och godis men det klart man ska äta sånt ibland =) den 4:e juni springer jag vårruset (5 km bara men ändå)så då ska jag nog också fira med en pizza sen ;)haha

2008-05-18 @ 10:52:48
URL: http://elinmix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0