Jag är med dator

Nu har jag äntligen beställt den!

En bärbar dator från dell med vit utsida! Precis som jag ville, och så fick jag 5 % studentrabatt också, yey!


Första dagen i skolan va lite spännande. Jag och A ska nämligen gå samma program så vi har snackat rätt mycket om hur vi ska lägga upp det. Man vill ju inte tröttna på varandra så vi ska inte bete oss som ett par i skolan. Dels för vår del och dels för att det ju kommer skrämma bort alla från att bli vän med oss- jag skulle inte gärna hänga med ett riktigt "par-par".
Men tydligen hade vi inte pratat tillräckligt om det för det var lättare sagt än gjort de där med att inte "vara ihop". Slutade med att vi inte berättade alls att vi var ett par för en kille vi hängde med idag och nu känns det bara besvärligt för det kommer ju komma fram förr eller senare och vi vill ju inte känna oss dumma för att vi inte sa något från början..Jaja, det ger väl sig, men ändå:)

Kommentarer
Postat av: Karin

det skulle nog jag också varit, om jag haft nån föreläsning haha,

2007-09-03 @ 17:56:00
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Fröken Fredag

Vilket gulligt uttryck, att "vara med dator"!
Tummen upp till studentrabatt! ^^

2007-09-03 @ 19:13:11
URL: http://josfin.blogg.se
Postat av: Linda

hahaha, vad roligt! att inte berätta att ni är par menar jag. skitsnygg klänning anna! du glömde skriva vad den kostar och var du hittade en:)
har ändå inte råd att köpa den, ska ju till toronto i jul:D
PUSSSSSSSSS

2007-09-04 @ 18:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0