Knocked out

Herregud va utslagen jag var igår. Lyckades få lite gjort i alla fall, men det tar på krafterna att åka på weekendresor. Sen var jag i skolan klockan sju i tisdags också. Hade arbetsmarknadsdag och jag var där hela dagen, så det spädde bväl på tröttheten en aning. idag känner jag mig lite piggare dock, lite nervös inför en redovisning i skolan bara, inte mitt favoritmoment direkt. Men det går säkert bra.

Ska leka med Photoshop när jag kommer hem, lärde mig en jätteskojig sak igår. Visar resultat om jag lyckas göra det själv också=)
Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Karin

den är dyr;)

2007-10-25 @ 10:28:37
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0