"Väckarklocksattack"

Imorse blev jag upprikitgt förbannad på väckarklockan. Det kändes inte alls rättvist när den började föra en massa liv redan klockan sex. Inte ens snoozeknappen ville jobba för min fördel utan jag svär att de nio minuterna gick fortare än vanligt (även fast jag tryckte in den 2 ggr). Var tvungen att kasta ena benet över kanten innan jag kunde tvinga mig själv upp. Det var inte lätt vill jag lova. Har dock haft en grymt rolig helg, med konserter, fest, god mat och kalas som grädde på moset, så det är väl ingen vits att klaga!

Kollade igenom bilderna från Way Out en snabbis på kameran igår, men sen dog batteriet så bilderna kommer inte upp förrän ikväll, men jag tror det fanns ett gäng rikigt bra =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Way Out West var underbart!

2007-08-13 @ 13:38:09
URL: http://indiemusic-blog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0