Schlagerkalas

Igårkväll hade min granne schlagerkalas...
Efter att ha legat ungefär en timme i sängen (som ligger vägg-i-vägg med hennes vardagsrum) så gav jag upp. Med Sarah Dawn Finers "I remember love" ringandes i öronen somnade jag i alla fall till slut. Och även om snoozeknappen gick varm imorse så sved det härligt i ögonen när jag var tvungen att gå upp.

Är rikitgt exalterad över denna nya blogg. Kan ju samla allt man gillar o lite till på samma plats, som en lååång lista i bloggform- och listor är jag ju väldigt förtjust i=)


Kommentarer
Postat av: petra

Nä, att skapa en blogg är faktiskt inte det lättaste. Jag skaffade en för rätt länge sen som jag la ner efter ett tag, nu har jag förnyat den men då jag är sjuk orkar jag inte skriva så mycket istället =(. Hoppas det går bättre för dig =)

2007-08-02 @ 13:45:31
URL: http://pepahen.blogg.se
Postat av: Elin

haha låter ju härligt. du skulle ha knackat på och frågat om de inte kunde ha spelat lite högre :P

2007-08-02 @ 14:10:09
Postat av: kristin

haha stackareee! lider med dig

2007-08-05 @ 21:31:35
URL: http://kristinrydert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0